loading...
آموزش تصویری تعمیر انواع خودرو ها
حسین بازدید : 205 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (1)

بانک فیلم های تعمیر خودرو

ترمز ABS

امروزه با پیشرفت زیادی که در الکترونیک و کاربرد تراشه های نیمه هادی بوجود آمده است تحول بزرگی درهدایت خودرو و ترمزهای آن رخ داده است که استفاده از ترمزهای ABS یکی از انهاست .

همه کسانی که تجربه ممتد رانندگی با اتومبیل به خصوص در جاده های خیس و لغزنده را دارند به خوبی می دانند که در این شرایط چقدر کنترل خودرو مشکل است و تا چه اندازه خطر سر خوردن و به خصوص هنگام ترمزهای ناگهانی وجود دارد که کمترین نتیجه آن پرتاب خودرو به بیرون جاده است .

هدف از ترمز ABS

هدف از طراحی ترمز ABS این بوده است که هنگام ترمزگیری کنترل خودرو حفظ شود با این نوع ترمز دیگر نیازی ندارید که پدال ترمز را پر کنید (چندین بار فشار دهید )و یا به جهت جلوگیری از قفل شدن ترمز مرتباً ترمز گرفته و آن را رها کنید چون سیستم به طور خودکار این کار را انجام می دهد .

تنها کافیست که پدال را به طور پیوسته و محکم فشار دهید و در این حالت ضرباتی در زیر پایتان احساس می کنید

قطعات اصلی سیستم ABS به شرح ذیل می باشد

»  واحد

» واحد کنترل هیدرولیک

» واحد کنترل الکترونیک

» سنسور سرعت چرخ  (در شکل زیر موجود نمی باشد)

ABS

ترمز ABS


ترمزABS

سنسور سرعت چرخ:

سنسورهای سرعت چرخ بر اساس نوع کارکرد به دو نوع تقسیم می شوند

الف: سنسورهای غیرفعال

این نوع سنسورها بر اساس خاصیت القای مغناطیسی کار می کنند . در سنسورهای القایی منبع تغذیه وجود ندارد و سنسو ر شامل یک آهنربای دائمی می باشد که سیم پیچی به دور آن می باشد و در مقابل یک صفحه دندانه دار نظیر چرخ دنده حرکت می کند .هنگامی که قسمت بالایی دندانه ها در مقابل سنسور رد می شود جریان ی در سیم پیچ القا می شود که با عبور دندانه های پایینی این القا از بین می رود .

» آهنربای دائمی

» میدان مغناطیسی

» سیم پیچ

» صفحه دندانه دار

سیگنال ارسالی از این سنسور شبیه یک موج سینوسی می باشد که با افزایش سرعت میزان دامنه و فرکانس موج افزایش می یابد . اگر به هر دلیلی شیار دندانه های صفحه دندانه دار کثیف شود و یا فاصله بین سنسور با صف حه دندانه دار تغییر یابد سیگنال ارسالی تغییر خواهد نمود .

سنسورهای القایی برای ارسال سیگنال دارای دو سیم می باشد.

 


ترمز خودرو

ترمز خودرو

ب: سنسورهای فعال

اساس کارکرد این نوع سنسورها تقریبا مشابه خاصیت اثر هال می باشد .لکن اندکی با آن متفاوت می باشد .در سنسورهای با اثر هال با حرکت دادن یک آهنربای دا ئمی از مقابل سیمی که جریان از آن عبور می کند یک اختلاف پناسیل به صورت سیگنال بین دو نقطه A,B ارسال می کند سنسور با اثر هال از یک کریستال سلسیوم تشکیل شده است که چند اتم سلسیوم بوسیله اتمهای دیگر جایگ زین شده است و بدین شکل خاصیت اثر هال را پیدا می کند و تا زمانی که آهن ربا نزدیک سنسور است سیگنال به صورت اختلاف پتانسیل از کریستال خارج می شود سنسورهای با خاصیت اثر هال دارای سه سیم به شرح ذیل می باشد

» منبع تغذیه

» اتصال بدنه

» سیگنال

ترمز ای بی اس اما در سنسور ABS نوع فعال بدین صورت است که سیگنال مستقیما از کریستال سلیسیوم خارج نمی شود بلکه با عبور آهن ربا در مقابل سنسور تغییر مقاومت به بورد الکترونیکی موجود در سنسور منتقل می شود وقتی تغییر مقاومت مغناطیسی توسط بورد تشخیص داده شد از طریق اتصال کوتاه دو سر سیم سیگنال به صورت

تغییر ولتاژ ارسال می شود لذا نتیجه دقیقا مشابه اثر هال بوده ولی به لحاظ نوع عملکرد با آن متفاوت می باشد.

این سنسور بر خلاف اثر هال اغلب شامل دو سیم می باشد .تغییرات سیگنال بسته به نوع سنسور متفاوت می باشد

امتیاز این نوع سنسورها نسبت به سنسورهای غیرفعال این است که در سرعتهای پایین حتی 1 کیلومتر بر ساعت نیز عمل می کنند ولی سنسورهای غیر فعال از سرعت 7 کیلومتر بر ساعت به بعد شروع به فعالیت می کنند 

 

ترمز abs

در سیستم ABS با سنسور فعال آهن ربا بر روی یک طرف بلبرینگ چرخ نصب می گردد که به همراه چرخش چرخ و بلبرینگ ، آهنربا نیز در مقابل سنسور حرکت می کند.

یکی از مهمترین مزایای سنسور ABS از نوع فعال این است که سنسور ثابت بوده و آهن ربای نصب شده بر روی بلبرینگ ، جل و آن حرکت می کند لذ ا طول عمر این سنسور بسیار بالاتر از سنسورهای غیر فعال که

بر اساس خاصیت القایی کار می کنند می باشد خروجی سیگنال این نوع سنسورها به صورت پله ای و مطابق شکل روبرو می باشد .

دامنه و فرکانس سیگنال خروجی بر اساس نوع سنسور متفاوت است . جهت دریافت سیگنال از دستگاه اسیلوسکوپ به صورت PORTABLE و یا از MEASURMENT BOX موجود در منوهای دستگاههای عیب یاب می توان استفاده کرد به شکلی که یک سر PROBE (سر سیم اسیلوسکوپ ) به بدنه خودرو و سر دیگر ، به سیم حامل سیگنال متصل می شود و بدین صورت می توان از سالم یا معیوب بودن سنسور اطمینان حاصل کرد .

واحد کنترل هیدرولیک:

این مجموعه شامل 8 شیربرقی می باشد که برای هر چرخ یک شیر برقی ورودی و یک شیر برقی خروجی وجود دارد . هر گاه در خودرویی تعداد شیر برقی ها بیشتر از 8 عدد بود سایر شیر برقی ها مربوط به سیستمهای دیگر ترمز، نظیرسیستم ESP می باشد در ضمن به هنگام کارکرد سیستم ABS روغن با فشار توسط پمپ هیدرولیک به سمت مستر سیلندر بر می گردد لذا به منظور جلوگیری از نوسانات و لرزش لوله های ترمز هنگام باز و بست شیر برقی و همچنین ایجاد افت ناگهانی فشار از آکومولاتور استفاده می گردد

 

قطعات ترمز abs

 

توصیه وپیشنهاد:آموزش تصویری تعمیر خودرو 

فیلم های تعمیرات خودرو

منبع:سایپا یدک (سیروان زبیری)  


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟ 

برنامه کاربردي سيستم ترمز خودرو؟,دانلود برنامه سيستم ترمز خودرو؟,برنامه توپ سيستم ترمز خودرو؟,برنامه کاربردي ويندوز سيستم ترمز خودرو؟,برنامه خوب سيستم ترمز خودرو؟,برنامه بهينه سازي  سيستم ترمز خودرو؟, برنامه پشتيبان گيري سيستم ترمز خودرو؟,برنامه جديد سيستم ترمز خودرو؟,برنامه بهينه سازي به نام سيستم ترمز خودرو؟,دانلود نرم افزار دکستاب سيستم ترمز خودرو؟,دانلود نرم افزار جديد سيستم ترمز خودرو؟,دانلود نرم افزار قديمي سيستم ترمز خودرو؟,مکانیک،مکانیکی،تعمیر خودرو،آموزش تعمیر خودرو،ترمز خودرو،فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,مشاهده فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,نسخه جديد فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم هاي تعمير خودرو؟,فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,فيلم اکشن فيلم هاي تعمير خودرو؟,فيلم کمدي فيلم هاي تعمير خودرو؟,فيلم قشنگ فيلم هاي تعمير خودرو؟,فيلم جديد فيلم هاي تعمير خودرو؟,فيلم هاي  فيلم هاي تعمير خودرو؟, پشت صحنه فيلم  فيلم هاي تعمير خودرو؟,تصاوير فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,بازيگر فيلم  فيلم هاي تعمير خودرو؟,تيتراژ فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,نقد فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,سوتي فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم  فيلم هاي تعمير خودرو؟,فيلم قديمي فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم جذاب فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود زيرنويس فيلم هاي تعمير خودرو؟,زيرنويس فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم هاليوودي فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم با کيفت720 فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم با کيفيت320 فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم کم حجم فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم ايراني فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم هندي فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم امريکايي فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود فيلم آلماني فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد سي دي فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد سي دي اصلي فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد رايگان سي دي فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد رايگان فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد سي دي رايتي فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد سي دي بازي فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد سي دي فيلم فيلم هاي تعمير خودرو؟,خديد سي دي کارتون فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد سي دي انميشن فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد CD فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد CD بازي فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد CD نرم افزار فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد CD کارتون فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد CD انميشن فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد DVD  فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد DVD بازي فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد DVD نرم افزار فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد DVD آموزش فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد DVD انميشن فيلم هاي تعمير خودرو؟,خريد DVD  فيلم هاي تعمير خودرو؟, آموزش تعمیر خودرو،سیستم ترمز خودرو،خودرو،مکانیکی،تعمیر خودرو،

حسین بازدید : 221 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

علت لرزش خودرو

لرزش خودرو

آیا از لرزش ماشین خود کلافه اید؟

علت لرزش ماشین چیست؟

برسی عوامل لرزش خودرو:

یکی از مشکلات عادی که هر کسی ممکن است با آن رو به رو شود، لرزش خودرو می باشد. مطمئنا در این گونه شرایط از خود خواهید پرسید که چرا ماشین شما به لرزش درآمده است؟ زمانی که شما، شخصی هستید که هیچ زمینه ای از ماشین و مشکلات آن ندارید بسیار مطلوب خواهد بود اگر اطلاعات خود را کامل کنید و مثلا متوجه شوید که ماشین لرزش دارد. حل مشکلات ماشین می تواند امر ساده ای باشد، مانند عوض کردن تایر خودرو، یا بالانس آن .و یا می تواند کمی پیچیده تر باشد مانند حل مشکلات فرمان خودرو. اگر ماشین ، به طور غیر عادی می لزرد و یا تکان تکان می خورد و یا اگر تنها مایلید که با این مسائل آشنا شوید ادامه ی مطلب را بخوانید و با  دلایل اصلی لرزش ماشین ها آشنا شوید.

چهار دلیل اصلی برای لرزش خودرو

1) مشکلات موتور خودرو:

گاهی اوقات لرزش خودرو ناشی از مشکلات موتور آن می شود مثلا به موتور به اندازه ی کافی سوخت، هوا و یا جرقه که برای روان کار کردن آن نیاز است، نمی رسد. نشانه هایی از لرزش خودرو که ممکن است مربوط به موتور خودرو باشد شامل موارد زیر می شود: الف) لرزیدن و یا تکان خوردن خودرو در حین شتاب بالا ب) در محدوده های سرعت های خاص بریده بریده تکان خوردن ج) ماشین ابتدا خوب شروع به کار کند ولی بعد از مدتی به لرزش درآید این نشانه ها ممکن است ناشی از مشکل شمع خودرو باشد و یا اگر شمع مشکلی نداشته باشد ممکن است ناشی از سیم متصل به شمع خودور باشد که نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهد داشت. در نهایت باید گفت که ممکن است کثیف شدن فیلتر و یا مسدود شدن آن رساندن سوخت و اکسیژن به موتور خودرو را با مشکل مواجه کند.

۲) مشکلات اکسل (محور چرخ خودرو):

وسایل نقلیه ی ما دارای قسمتهای چرخشی و رفت و برگشتی بسیاری می باشد که برای کار کردن درست باید در جای مناسب قرار بگیرد. اگر اکسل در خودرو خم شود ممکن است تکانهایی در خودرو ایجاد شود و این مشکل با افزایش سرعت خودرو، بیشتر می شود. مشکل اصلی در این بخش مربوط به بررسی محور چرخها می شود. زیرا این محور بخشی از قدرت موتور خودرو را به چرخها منتقل می کند و اگر مشکلی پیدا کند یکی از آثار آن لرزش خودرو می باشد.

۳) مشکل ترمز خودرو:

اگر لرزش خودروی شما در حین ترمز بیشتر می شود اولین احتمال این خواهد بود که ممکن است روتر ترمز شما تاب خورده باشد. روتر یک دیسک نقره ای شفاف است که به یک سیستم ترمز مجهز می باشد. این قسمت می تواند در اثر پارگی و یا سائیدگی دچار تغییر شکل شود. اگر شما با اچار فرانسه زیاد آشنا نیستید پیشنهاد خوبی است اگر به یک متخصص درباره ی وضعیت لنتهای ترمز خود بگوئید تا او شما را هدایت کند.

۴) ایراد داشتن تایر خودرو:

ما مشکلات تایر خودرو را در اخر لیست قرار دادیم اما آن را دلیل اصلی برای این مشکل می دانیم زیرا تایر یکی از اجزای اصلی برای حرکت خودرو می باشد و می تواند منبع اصلی لرزش خودروی شما باشد. از دلایل اصلی ایجاد لرزش توسط تایر خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد: الف: اگر خودروی شما در سرعت های خاص می لرزد نیاز به بالانس چرخ دارد. ب) تایرها آج های جداگانه ای دارد و در صورت از بین رفتن این آج ها باید تایر خودرو را تعویض کرد. ج) سائیده شدن غیر یکسان تایر گاهی اوقات مشکل لرزش خودرو از تایر آن نیست ولی شرایطی وجود دارد که عملکرد تایر خودرو را با مشکل مواجه می کند مانند مشکل داشتن آسفالت خیابان. مواردی که در بالا ذکر شد، تنها مواردی نیستند که باعث لرزش خودرو می شوند. بنابراین هر زمان که دچار شک و تردید شدید حتما از یک فرد متخصص کمک بخواهید.

منبع:carnet.ir

 
 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
 مکانیک , مکانیکی , تعمیرخودرو , لرزش خودرو , علت لرزش خودرو ,بانک فیلم های تعمیر خودرو،فیلم های تعمیر خودرو،برنامه کاربردي لرزش خودرو؟,دانلود برنامه لرزش خودرو؟,برنامه توپ لرزش خودرو؟,برنامه کاربردي ويندوز لرزش خودرو؟,برنامه خوب لرزش خودرو؟,برنامه بهينه سازي  لرزش خودرو؟, برنامه پشتيبان گيري لرزش خودرو؟,برنامه جديد لرزش خودرو؟,برنامه بهينه سازي به نام لرزش خودرو؟,دانلود نرم افزار دکستاب لرزش خودرو؟,دانلود نرم افزار جديد لرزش خودرو؟,دانلود نرم افزار قديمي لرزش خودرو؟,
حسین بازدید : 261 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش  تصویری برق خودرو به زبان انگلیسی آموزش تصویری برق خودرو به زبان انگلیسی ساده

مجموعه کامل و مفید برای آموزش برق خورو 

» حاوی انمیشن های آموزشی عملکرد قطعات و اجزای برقی خودرو می باشد.

» این فیلم برای تعمیرکاران و معلمین ودانشجویان و دانش آموزان بسیار مفید و سودمند خواهد بود. 

» این فیلم به زبان ساده انگلیسی است.

» در این فیلم مبانی برق ،سیستم جرقه ، سیستم استارت ،سیستم شارژ و روشنایی به صورت کامل وبه زبان انگلیسی آموزش داده می شود. 

شماره مجوز :142/654264

 

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید برق خودرو به زبان ساده (اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید برق خودرو به زبان ساده (اورجینال)

 

 
کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
فروش فیلم تعمیر خودرو،سی دی آموزش تعمیر خودرو،فیلم های تعمیر خودرو،آموزش انگلیسی تعمیر خودرو،آموزش تعمیر برق خودرو،فیلم تعمیر برق ماشین،فیلم تعمیر خودرو،تعمیر برق خودرو،تعمیر برق ماشین،آموزش تعمیر خودرو با زبان اصلی،فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,مشاهده فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,نسخه جديد فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم آموزش تعمير برق؟,فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,فيلم اکشن فيلم آموزش تعمير برق؟,فيلم کمدي فيلم آموزش تعمير برق؟,فيلم قشنگ فيلم آموزش تعمير برق؟,فيلم جديد فيلم آموزش تعمير برق؟,فيلم هاي  فيلم آموزش تعمير برق؟, پشت صحنه فيلم  فيلم آموزش تعمير برق؟,تصاوير فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,بازيگر فيلم  فيلم آموزش تعمير برق؟,تيتراژ فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,نقد فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,سوتي فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم  فيلم آموزش تعمير برق؟,فيلم قديمي فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم جذاب فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود زيرنويس فيلم آموزش تعمير برق؟,زيرنويس فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم هاليوودي فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم با کيفت720 فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم با کيفيت320 فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم کم حجم فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم ايراني فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم هندي فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم امريکايي فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود فيلم آلماني فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد سي دي فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد سي دي اصلي فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد رايگان سي دي فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد رايگان فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد سي دي رايتي فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد سي دي بازي فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد سي دي فيلم فيلم آموزش تعمير برق؟,خديد سي دي کارتون فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد سي دي انميشن فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد CD فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد CD بازي فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد CD نرم افزار فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد CD کارتون فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد CD انميشن فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد DVD  فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد DVD بازي فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد DVD نرم افزار فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد DVD آموزش فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد DVD انميشن فيلم آموزش تعمير برق؟,خريد DVD  فيلم آموزش تعمير برق؟,
حسین بازدید : 203 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

بانک فیلم های آموزشی تعمیر خودرو ها

فیلم های آموزشی تعمیرات خودرو

این مجموعه بزرگ و نفیس شامل موضوعات زیر می باشد:

» فیلم آموزشی پراید (pride)

» فیلم آموزشی آردی

» فیلم آموزشی زانتیا

» فیلم آموزشی پژو 206

» فیلم آموزشی سمند

» فیلم آموزشی تویوتا

» فیلم آموزشی مزدا

» فیلم آموزشی موتور پژو

» فیلم آموزشی دوگانه سوز کردن خودرو (CNG)

» فیلم آموزشی ترمزهای ABS

» فیلم آموزشی مکانیک و برق خودروها

» فیلم آموزشی اتومکانیک

» فیلم آموزشی مدارات الکترونیکی

» فیلم آموزشی نشانگرهای خودرو

» فیلم آموزشی سیستم کولر خودروها

» فیلم آموزش تعمیر پیکان

» فیلم آموزش عیب ویابی و تعیمرات خودروها

» فیلم خط تولید و مونتاژ بنز و آموزش تعمیرات

»مجموعه جزوات آموزشی 

برای دیدن توضیحات هر قسم به ادامه مطلب بروید.

فیلم های آموزشی تعمیر خودرو

 

کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,مشاهده فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,نسخه جديد فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود سايت آموزش تعمير خودرو؟,فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,فيلم اکشن سايت آموزش تعمير خودرو؟,فيلم کمدي سايت آموزش تعمير خودرو؟,فيلم قشنگ سايت آموزش تعمير خودرو؟,فيلم جديد سايت آموزش تعمير خودرو؟,فيلم هاي  سايت آموزش تعمير خودرو؟, پشت صحنه فيلم  سايت آموزش تعمير خودرو؟,تصاوير فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,بازيگر فيلم  سايت آموزش تعمير خودرو؟,تيتراژ فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,نقد فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,سوتي فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم  سايت آموزش تعمير خودرو؟,فيلم قديمي سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم جذاب سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود زيرنويس سايت آموزش تعمير خودرو؟,زيرنويس سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم هاليوودي سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم با کيفت720 سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم با کيفيت320 سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم کم حجم سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم ايراني سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم هندي سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم امريکايي سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود فيلم آلماني سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد سي دي سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد سي دي اصلي سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد رايگان سي دي سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد رايگان سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد سي دي رايتي سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد سي دي بازي سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد سي دي فيلم سايت آموزش تعمير خودرو؟,خديد سي دي کارتون سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد سي دي انميشن سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد CD سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد CD بازي سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد CD نرم افزار سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد CD کارتون سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد CD انميشن سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد DVD  سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد DVD بازي سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد DVD نرم افزار سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد DVD آموزش سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد DVD انميشن سايت آموزش تعمير خودرو؟,خريد DVD  سايت آموزش تعمير خودرو؟,تعمیر،تعمیر خودرو،تعمیر ماشین،سایت آموزشی تعمیرات خودرو،فروش سی دی تعمیر خودرو،سایت فروش سی دی تعمیر خودرو،آموزش تصویری تعمیر خودرو،فروش سی دی تعمیر ماشین،جزوات تعمیر خودرو،فیلم های تعمیرات خودرو،تعمیر تخصصی خودرو،تعمیرات خودرو،سایت آموزش تعمیر خودرو،فیلم آموزش تعمیر خودرو،فیلم آموزش تعمیر خودرو،فروش سی دی تعمیر خودرو،آموزش تعمیر خودرو،تعمیر ماشین،

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 663
  • بازدید سال : 3,726
  • بازدید کلی : 39,349